Trygg jour för de boendes bästa
Klockan är efter midnatt. Det är fest på våning ett, krossade fönster på våning två och grannar som klagar på våning tre. Med vår tjänst Fastighetsjour får du som fastighetsansvarig hjälp att hantera akuta fel.

Ett samtal bort
Oavsett vad som händer i dina fastigheter är vi bara ett telefonsamtal bort, dygnet runt, året om. Vi hjälper till att minimera skadeeffekterna och bidrar till att öka graden av trygghet för de boende. Det kan gälla allt från krossade fönster och vattenskador till störande grannar. Tack vare lång erfarenhet och vårt samarbete med både privata och kommunala fastighetsbolag, vet vi vad du som fastighetsansvarig kräver och vad de boende förväntar sig av en fastighetsjour.
Maximera service, minimera skada
Vi tar inte bara emot felanmälan när som helst på dygnet. Vi analyserar, värderar och dokumenterar även vad den som ringer in har att anmäla. Är problemet akut, var är problemet, vem äger problemet? Och vem kan lösa problemet snabbast? Är det fastighetsägaren eller elleverantören? Ja, det finns gråzoner i fastighetsservice som ibland kan vara svåra att förstå, tolka, tyda och agera på även för professionella aktörer.
Hur ska det då inte vara för de boende som kanske inte alls är insatta i turerna mellan fastighetsägare och olika underleverantörer? Våra kompetenta SOS-operatörer kan ofta redan i ett tidigt skede avgöra om samtal ska avstyras eller hanteras på annat vis. Allt bygger på ett unikt samtalsstöd som anpassas för respektive kund.