Vi svarar när du inte kan
Med vår tjänst Entreprenörsjour kan du vara säker på att alla inkommande samtal tas om hand – och att dina kunder kan få den hjälp de efterfrågar.
Vi svarar för dig dygnet runt
Nästa inkommande samtal kan vara en ny beställning, ett nytt uppdrag, nya pengar. Och aldrig ringer väl telefonen så ofta som när man inte har möjlighet att svara. Men så behöver det inte vara. Koppla in oss och vi svarar dygnet runt, året om. Tillsammans utvecklar vi en plan som möter dina behov och svarar på dina kunders önskan om kontakt. På så sätt skapar vi förutsättningar för såväl nya affärer som att ta hand om trogna kunder på bästa sätt oavsett tid på dygnet.
Vi identifierar problemet
Är det stort eller litet? Är det akut eller kan det vänta? Behöver låssmed tillkallas eller kan problemet lösas på annat sätt? Våra SOS-operatörer erbjuder såväl professionellt bemötande som konstant tillgång till rätt resurser inom ditt verksamhetsområde. Detta innebär en permanent hög servicenivå som du och dina kunder har nytta av året om. Under samtalet kan vi hjälpa din kund med bland annat prisestimat och jämföra kostnader för olika åtgärder.

Dokumentation ger bra underlag
Vi dokumenterar alla ärenden vilket ger dig bra underlag för statistik gällande tjänsten Entreprenörsjour. Det är värdefullt, men den kanske största fördelen med tjänsten är att den ger dig som entreprenör möjlighet att ta emot beställningar och leverera personlig service dygnet runt. Det värdesätter både befintliga och nya kunder.