Som mäklare ska du vara trygg och säker

Att jobba ensam ska inte påverka din trygghet. Med våra enkla och diskreta personlarm finns hjälpen bara en knapptryckning bort. När du larmar går en signal direkt till våra larmcentraler som ser exakt var du befinner dig och omedelbart sätter in de åtgärder som behövs.

Vårt erbjudande Beställ nu - få larmet inom två dagar

Vi erbjuder dig en snabb leverans – från det att du lägger din beställning har du ditt nya personlarm inom två vardagar.

Tillsammans med vår samarbetspartner Axel Group erbjuder vi dig ett personlarm där vi ansvarar för hanteringen av larmsignalen och Axel Group för utrustningen.

Larmet hyr du via oss och lämnar sedan tillbaka när avtalet avslutas.

Pris: 395 kr/månad exkl moms

Beställ här

Så här fungerar tjänsten

  1. När du känner dig otrygg

    Om en fara eller otrygg situation uppstår har du hjälpen bara ett knapptryck bort. Med ett diskret tryck på larmknappen kopplas du direkt upp mot SOS Alarms larmcentral där en operatör tar emot signalen.
  2. Operatören får den information som behövs

    Personlarmet har mikrofon och högtalare vilket gör att operatören både kan höra och prata med dig. Om situationen är sådan att du inte kan prata behövs inte det, operatören får den information som behövs - såsom var du befinner dig - för att kunna skicka ut rätt hjälp.
  3. Rätt åtgärd vidtas

    När larmoperatören har verifierat situationen och behovet skickas larmet vidare till vald resurs enligt larmplanen. Det kan exempelvis vara att skicka ut väktare eller ambulans. Först när situationen är under kontroll, eller när du själv återkallar larmet, avslutas kontakten.

Det här levereras till dig:

  • Enkel och diskret larmterminal för utalarmering och positionering (Larmterminal SRT 306 eller TWIG Neo 4G)
  • SIM-kort och abonnemang i alla operatörers nät
  • Väska med bältesclip
  • Laddare
  • Manual
  • Utbildningsmaterial

Support

Med ditt personlarm får du en manual och en webbaserad utbildning där du enkelt får veta hur larmet fungerar. Har du ytterligare frågor är du alltid välkommen att kontakta vår support.
Uppdateringar och konfigurering av utrustningen sker automatiskt och inget som du behöver tänka på. Skulle larmet behöva repareras gör vi det utan extra kostnad. Självklart får du låna ett larm under tiden.

Vill du veta mer?

Dina utmaningar kan skilja sig från andra mäklares, därför har vi sett till att vår tjänst är flexibel. Välkommen att kontakta Maria Söderqvist, partneransvarig, för ett förutsättningslös samtal. Du kan också fylla i och skicka in formuläret så hör Maria av sig till dig inom kort.