Ja, på Mina sidor kan du både hantera dina larmplaner och administrera ditt avtal. Behöver du hjälp är du välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig, här hittar du våra kontaktuppgifter.
Funktionella cookies är avstängda. För att aktivera dem behöver du öppna cookie-inställningar och godkänna funktionella kakor. Öppna cookieinställningar
Det kan vara en utmaning att hinna utföra företagets arbetsuppgifter och samtidigt hålla koll på nya jobbförfrågningar och andra telefonsamtal. SOS Alarms jourtjänst har flera användningsområden som underlättar din arbetsvardag. Du kan stärka ert erbjudande, samtidigt som kunderna får tryggheten det innebär att någon alltid svarar och kan ge klara besked.
Kontakta ossVi finns tillgängliga dygnet runt, året om för att säkerställa snabba svarstider
Våra larmoperatörer arbetar professionellt och empatiskt för att ge ett bra bemötande
Vi kan ge dina kunder personlig service när du inte är tillgänglig
Jourtjänsten kan användas på en rad olika sätt. Som ansluten till oss får du alltid snabb hjälp dygnet runt via vår larmcentral. Tjänsten kan användas av alla olika typer av verksamheter och bidrar till att minska er administration. Exempel på användningsområden för vår jourtjänst:
Det är viktigt att ha beredskap om en arbetsplatsolycka skulle inträffa. Vi har lång erfarenhet av krishantering och kan snabbt samordna en krisinsats om olyckan skulle vara framme. Vi kallar också samman en krisledning när det behövs. Du identifierar händelser och inkallningslistor i förväg för snabbaste möjliga åtgärder. Läs mer om hur vi kan hjälpa till med krishantering.
Elbolag kan behöva stöd i form av en telefonjour som tar emot kundsamtal utanför kontorstid när till exempel ett elavbrott sker. Vi kan ta emot felanmälningar och avstyra eller eskalera ärenden beroende på dess omfattning.
Som till exempel hantverkare kan det vara svårt att ta emot nya kundförfrågningar samtidigt som du utför jobb. Våra operatörer hjälper dig att ge personlig service och tar hand om inkommande kundsamtal för bättre kommunikation till kunden och mindre administration för dig.
Vi svarar i telefon när ni själva inte är på plats och ser till att lämpliga resurser skickas ut för att åtgärda problemen som kommer in. Tjänsten är flexibel och kan anpassas efter era behov.
En jourtelefon för kommuner som behöver hjälp att svara i telefon och agera på diverse problem i samhället. Till exempel trasiga vägar, nedfallna träd eller om smältvatten samlats på fel ställe. Vi får snabbt en uppfattning om omfattningen och kan snabbt vidarebefordra ärenden till rätt instans för åtgärd.
Vår jourtjänst är skalbar och kan anpassas efter ditt företag och era behov. Kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan hjälpa just er.
Det smidigaste sättet att hantera larm, felanmälningar och åtgärder är via SOS.larm som är vår larmapp för smarta telefoner. SOS.larm kan enkelt kopplas ihop och anpassas till din jourtjänst. Läs mer om hur utalarmering hanteras i SOS.larm.
Ja, på Mina sidor kan du både hantera dina larmplaner och administrera ditt avtal. Behöver du hjälp är du välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig, här hittar du våra kontaktuppgifter.
Kostnaden beror på vilken omfattning av jourtjänster du önskar. Kontakta oss så hjälper vi dig, här hittar du våra kontaktuppgifter.
Fyll i dina uppgifter nedan så hör vi av oss till dig.
Det smidigaste sättet att hantera larm, felanmälningar och åtgärder är via SOS.larm som är vår mobilapp för smarta telefoner. Den underlättar och effektiviserar kommunikationen vid utalarmering och ärendeförmedling.
Läs mer om SOS.larmVi hjälper till med krishantering och ser till att information snabbt förmedlas till rätt aktörer, som tjänsteman i beredskap, när en krissituation inträffar.
Läs mer om vår krisberedskapstjänstMed vårt driftlarm kan du känna dig trygg med att få veta om driften strular för att snabbt kunna åtgärda problemet.
Läs mer om driftlarm