Lättläst svenska
Här hittar du information på lättläst svenska om SOS Alarm.
-
Nödnumret 112
Här finns information om 112 på lätt svenska.
-
112 för tal- och hörselskadade
Här finns information om 112 för tal- och hörselskadade på lätt svenska.
-
113 13 – informationsnumret vid stora olyckor och kriser
Här finns information om 113 13 på lätt svenska.
-
Polisens telefonnummer 114 14
Här finns information om 114 14 på lätt svenska.
-
Sjukvårdsrådgivning 1177
Här finns information om 1177 på lätt svenska.
-
Telefonnummer vid kris
Här finns information om viktiga telefonnummer på lätt svenska.
-
Viktigt meddelande till allmänheten (VMA)
Här finns information om Viktigt meddelande till allmänheten (VMA) på lätt svenska.
-
Jourhavande präst
Här finns information om jourhavande präst på lätt svenska.
Senast uppdaterad