Du kan beställa följande rapporter genom att kontakta vårt Kundcenter eller skapa ärende på Mina sidor.
Uppföljning larmhändelser
Hur många larmhändelser som ägt rum under innevarande år. Inkluderar även serviceärenden. Rapporten skickas löpande varje månad om inget annat är överenskommet.
Sammanställning över ärenden
Information om alla larmärenden (exklusive serviceärenden) som inkommit till vår larmcentral inom önskad tidsperiod, samt inom vilken tid de besvarats av våra operatörer. Rapporten skickas löpande varje månad om inget annat är överenskommet.
Ärenderapport
Information om ett specifikt ärende. Kan skickas löpande eller på begäran.
Anläggningsinformation
Information om alla larmhändelser som kommit in till vår larmcentral under en specifik period. Rapporten visar alla ingångar och aktiviteter på larmsändaren även om den är i serviceläge. Kan skickas löpande eller på begäran.
Behörighetslista
Information om vilka personer som finns på en behörighetslista samt vilka objekt som denna behörighetslista är kopplad till.
Åtgärdsplan
Information om alla åtgärdsplaner för alla larmkategorier på ett speciellt objekt.
Sammanställning jourtjänstkund
Information om totalt antal samtal gällande viss period. Gäller enbart avtal som rör jourtjänster.
Anrop per timme och veckodag
Information om antal inkommande samtal per veckodag och timme. Gäller enbart avtal som rör jourtjänster.
Saknar du någon statistik? Kontakta vårt kundcenter.